Dlaczego dałem ciała

Świąteczna gorączka mnie dopadła. I to nie symboliczna. Siedzę w domu, mam bana na wychodzenie na dwór i prikaz łykania rutinoskorbinu....

Ale musiałem wyjść na moment, właściwie wybiec bo zmusiło mnie życie i kryzysowa sytuacja. Whatever.

Wracam potem przez centralny i widzę ją. Ostatnią bajaderkę w mojej ulubionej cukierni/dziurze przy WKD. Z kieszeni wygrzebuję jakieś drobniaki, przeliczam... jest!

Nieoogolony sprzedawca widzi moją twarz  i już pakuje ciacho do torebki.

Zadowolony odchodzę w stronę peronu. Na schodach siedzi jakaś babcia, opatulona w szmatki, chustki i starą kurtkę. Objęła się rękoma i buja się w tył i przód. Podniosła na mnie zaropiałe oczy ale nie patrzyła na moją twarz.

Patrzyła na torebkę.

Wyminąłem ją nie zwalniając i popędziłem do domu.
Dopiero wychodząc z peronu pomyślałem sobie "Kurde, przecież mogłem jej dać to głupie ciastko... albo kupić jakąś kajzerkę czy herbatę czy coś."

Dlaczego ta myśl nie przyszła wcześniej. Wstydziłem się? Nie wiem.

Ale fakt, że poczułem się jakbym kogoś zawiódł. Jakbym dał ciała.

I całe to gadanie o świętach, adwencie, radości i prezentach można sobie w buty wsadzić jeśli gadanie pozostanie gadaniem.


Dobra, koniec marudzenia. Jest akcja.

Razem z Mocną Grupą Blogerów zapraszam do zrobienia czegoś... dobrego!

Po kolei:
Jest konkurs. Jest hasło. A żeby mieć hasło musisz mieć literki. A literki są na blogach.

A żeby odgadnąć literki z tego bloga, trzeba odpowiedzieć na zagadkę.

 
Latem w warszawie trwała gra miejska w której brało udział 17 instytucji. Ta gra miała bardzo specyficzną nazwę - możesz ją znaleźć np. w filmiku Szymona Majewskiego. A literki do hasła, to dwie ostatnie literki z nazwy gry :)

Poprzednie literki znajdziesz na blogu http://brummig.blox.pl  a kolejne na http://zawziety.pl/ .
  


Zachęcam też do odwiedzenia strony Mocnej Grupy Blogerów - znajdziecie tam regulamin konkursu.

I na końcu - przepraszam za opóźnienie całej akcji.
Niemoc twórcza.

Wracam po koc. A ty bierz się do tego hasła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz