4 kroki do znalezienia dziewczyny

Jeśli masz 29 urodziny i zaczynasz szukać dziewczyny, mam dla ciebie dwie informacje.
Dobrą i złą.
Dobra - nie jesteś już ciapą!
Zła - byłeś nią przez ostatnie kilka lat...
Pamiętaj jednak - nadzieja umiera ostatnia.


5 kroków do znalezienia chłopaka

We wtorek byłem na imprezie w klubie.
Widziałem stada dziewczyn które błądziły oczami po parkiecie w poszukiwaniu faceta.
W tym samym czasie, ów facet siedział przed kompem i wbijał kolejne levele w LOLa.


Notatki z kursu Public Speaking

Zrobiłem ostatnio kurs on-line. Public speaking.
Świetny był:)
Żeby nic nie umknęło robiłem notatki. 
Nie wiem, czy będą pomocne, ale nie widzę problemu, żeby się nimi podzieli
ć. 


Gdy słit focia nie wystarcza


Wchodzę na FB a tam codziennie setka fotografii. Przeróżnych. Matki wrzucają fotki dzieci, stare panny swoich psów/kotów, pozerzy fotografują się na tle piramid a hipsterzy karmią mnie zdjęciami swoich lunchy. 


Inwestycja na 2015 rok - 100% zysku

Wyobraź sobie, że codziennie dostajesz 24 tysiące złotych. Możesz je wydać na pierdoły, schować do skarpety albo... zainwestować. 


TERAZ K....A ZARAZ!

Kiedy moja Mama wkładała ciasto do piekarnika, chciałem je wyciągać już po kilku minutach.
Nie rozumiałem czemu muszę tyle czekać, myślałem tylko o tym jak najszybciej zeżreć cały sernik.


Otwórz się na nowe skille!

Nie mam zielonego pojęcia o podatkach. Co roku przynoszę PIT-y żonie, która pracowicie wypełnia zeznania. Moja rola ogranicza się do spacerku do urzędu skarbowego. Chwała żonom!