Oficjalna Lista Podziękowań 2015

 

W tym roku wydarzyła się cała masa wypadków. Przeważnie pozytywnych.
I jeszcze raz okazało się, że na dobrych przyjaciół zawsze można liczyć.
A zatem dziś - podziękowania!

Oto moja Oficjalna Lista Podziękowań za rok 2015!

 

 

Zamiast skrobać jakieś durne podsumowania roku i rozliczać się z noworocznych postanowień, postanowiłem prześledzić ostatnie 12 miesięcy i podziękować wszystkim znajomym i przyjaciołom, którzy pomogli mi w jakikolwiek sposób.

 

Jeśli kogoś pominąłem to nie przez złośliwość a raczej przez luki w pamięci spowodowane nadmierną ilością seriali. Żonę pomijam celowo (umieszczenie jej na tej liście byłoby niczym Nobel dla papieża).

A, i jeszcze jedno. Nie wiem czyje zdjęcia mogę puścić w świat a czyje nie. Dlatego dopasowałem do każdego fotkę z postacią z filmu, komiksu, serialu albo gry komputerowej. Albo taką jaka mi przyszła do głowy gdy o Tobie pomyślałem ;)

 

Monika i Tomek

 

Dziękuję m. in. za impuls do zmiany pracy! To jedyne postanowienie noworoczne, które spełniłem.

Wielkie dzięki za wspólne miesiące na scenie. Za nocowanie w nie-za-ciepłym domku na wsi, pomoc przy przeprowadzce i wożenie paczek w grudniowy weekend. Dziękuję za pożyczenie sprzętu na wyjazd na narty! :)

 

 

Dorota i Patryk

 

Bez nich nigdy szukanie nowej pracy zajęłoby mi z rok dłużej. Dziękuję za wszystkie porady i dodawanie motywacji! Dzięki za suflowanie i pomoc w czasie "Gwałtu" (he,he).

Dziękuję za pomoc przy przeprowadzce i w czasie finału Szlachetnej Paczki

Dzięki za wspólne Star Warsy i zaproszenie na Sylwestra! 




Małgosia i Tomek

 

Dziękuję za pomoc w znalezieniu mieszkania! Zapraszamy częściej!

 

 

Tomuś

 

Dziękuję za pomoc w transporcie fotela i stolika z końca świata! 

 

 

 

 

Piotr Szwagier Młodszy

Dziękuję za załatwienie kartonów do spakowania naszego dobytku i pomoc w ich dźwiganiu! I za zaproszenie na narty do Starego Sącza! 

 

 

 

 

 

Piotr Szwagier Starszy

Dzięki za transportowanie nas na trasie Duracza - Parkowa - Duracza :)

 

 

 

 

 

Michał i Kasia

Dziękuję za pomoc w przywiezieniu mebli z Ikei! I za grę planszową na SzP! Jesteście dobrymi sąsiadami :)

 

 

Ewela

Dziękuję za podlewanie chwastów kiedy nie było nas na chacie! Chyba nie było też okazji, żebym podziękował Ci za współpracę w Muzeum - dziękuję :)

 

 

 

 

 

 

Kasia

Dziękuję za nawodnienie naszych ziółek kiedy wskaźnik temperatury błądził gdzieś w okolicy 35 stopni :)

 

 

 

 

Kazik

Dzięki za wszystkie nagrane wycieczki, za polecanie i pomoc wszelaką!

 

 

 

 

 

Wojtek

 

Dzięki za to, że pomagałeś 13 grudnia do samego końca! :) Spadłeś mi z nieba!

 

 

 

 

Joanna

 

Dziękuję za niespodziewane rurki z Biedry! :)

 

 

 

 

 

Celtic Tree

Dziękuję za wspólne śpiewanie przy ognisku i dobry czas w Chatce na Zagroniu!

 

 

 

Andrzej

 

Dziękuję za dobre słowo po tym jak dałem ciała w "1 z dziesięciu" !

 

 

 

 

Konrad

 

Dziękuję za wsparcie w szukaniu pracy i pomoc w odpowiedzi na kilka kluczowych pytań!

 

 

 

 

Zosia i Karol

 

Dziękuję za pożyczenie sprzętu do remontu i użyczanie auta w czasie finału! Dzięki za pomoc w kontakcie z Dobrym Miejscem! 

 

 

 

 

Ania

 

Dziękuję za zaproszenia na koncerty i przypominanie, że nie samymi serialami i filmami Marvela żyje człowiek ! ;)

 

 

 

 

Kasia

 

Dziękuję, że chciało Ci się przyjeżdżać z Bielan na Ursynów i brać udział w "Gwałcie" :)

 

 

 

 

Kamil

 

Dziękuję za pomoc na blogu i nie tylko! Dzięki za wspólne Forum Blogerów!

 

 

Paweł

Dziękuję za cenną radę! Jeszcze nie udało mi się wprowadzić jej w życie, ale zrobię to w nowym roku!

 

 

 

 

 

 

 

Kuba

 

Dziękuję za zabawienie mnie w czasie pobytu w Gdańsku! Dzięki za zaproszenie do opery i wyjaśnienie różnic pomiędzy klarnetem A i klarnetem B :)

 

 

 

 

Ala i Adam

 

Dziękuję za gościnę w Londynie! To był dla nas bardzo, bardzo dobry czas - właśnie dlatego, że czuliśmy się jak goście. Niczego na nie brakowało i mogliśmy wspaniale wypocząć. Mam nadzieję, że będziemy mogli się kiedyś zrewanżować.

 

 

 

Grześ

Dziękuję za pomoc w noszeniu ciężkich kartonów z Ochoty na Bielany!

 

 

 

 

 

Tomek

 

Dziękuję za pomoc w przewożeniu dobytku na nowe mieszkanie. Twoje seicento jest cudowne ! ;)
Dziękuję za wspólną żoliborską debatę ekspercką (nie pamiętam, czy to było w tym roku, ale szczerze mówią, w ogóle niewiele z niej pamiętam;) 

 

 

 

 

Maciej

 

Dzięki Ci za pożyczanie elementów zbroi średniowiecznego woja! (której, o zgrozo, jeszcze nie oddałem!).

 

 

 

Becia

 

Dziękuję za gościnę w Krakowie! 

 

 

 

 

 

Maciej

Dziękuję za trud włożony w naukę i wyrozumiałość dla nauczyciela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz